Veel gestelde vragen

Algemeen

1. Kan een aangekocht ticket geannuleerd worden?
Het is niet mogelijk om een ticket te annuleren. Het is wel mogelijk om het ticket over te dragen aan een andere deelnemer. Stuur hiervoor een mail naar help@ghosttownrun.nl

2. Wat is de minimum leeftijd voor het evenement?
De minimum leeftijd is 13 jaar. Ben je op 14 oktober 2017 nog geen 13 jaar, dan mag je alleen mee doen onder begeleiding van een volwassen.

3. Hoe kan ik contact opnemen met de organisatie?
Altijd leuk om contact met je te hebben, als je antwoord niet op de website te vinden is, stuur dan een e-mail naar help@ghosttownrun.nl

4. Ik wil mij graag aanmelden als vrijwilliger, hoe doe ik dat?
Fantastisch dat je dat wilt doen! Stuur een e-mail naar help@ghosttownrun.nl met daarin je gegevens en op welk manier je graag wilt helpen (op-/afbouw, algemene vrijwilliger, zombie etc.)

5. Tot wanneer kan ik mij inschrijven?
Er zijn maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Vol is vol. Dus ben je overtuigd om mee te doen en durf je het avontuur aan? Schrijf je dan snel in!

6. Wat kost een kaartje?
Een kaartje kost 16,00 euro.

7. Wat is inbegrepen in de prijs?
Heel veel zombies die achter je aan rennen! Oh en een slapeloze nacht van alle angstaanjagende momenten!

8. Wie organiseert The Ghost Town Run?
De organisatie is in handen van Myra Ceti en SportparkUitje.nl

Event info

1. Hoe laat moet ik starten en hoe laat gaat het terrein open?
De starttijd staat op je ticket, dit kan namelijk per persoon verschillen. Wij willen je vragen uiterlijk 30 minuten van te voren aanwezig te zijn. Zodat je alvast wat sfeer kan proeven, je ‘levens’ kan ophalen. En het evenemententerrein is een safety zone, dus geen zombie te bekennen die jou te grazen wil nemen. Het evenemententerrein is vanaf 16.00uur geopend.

2. Waar is de start/finish?
De Start en finish zijn beide in de Wouwsestraat. In het gedeelte tussen Myra Ceti en Grand Café de Keuning.

3. Zijn er omkleedfaciliteiten?
Er zijn geen omkleedfaciliteiten aanwezig. Tijdens de run zal je nagenoeg niet vies worden. Als deelnemer hoef je niet door modder of water te kruipen!

4. Zijn toeschouwers welkom?
Jazeker, zolang ze maar geen zombie achtige trekken vertonen.

5. Is er een garderobe aanwezig?
Er is een bewaakte garderobe aanwezig, waar je gratis je spullen kan achterlaten.

6. Zijn er eet en drink-gelegenheden op het parcours/terrein?
Op het evenemententerrein zijn er diverse stands aanwezig met eten en drinken. De deelnemers komen onderweg 1 drinkerspost tegen.

7. Is er een tijdsregistratie?
Nee, deze is niet aanwezig. Het gaat om de beleving en fun. En als je achterna wordt gezeten door een zombie, dan wil je wel een PR neerzetten.

8. Zijn er EHBO posten aanwezig?
Over het parcours zijn er diverse EHBO posten aanwezig.

Durf jij mee te doen aan de meest angstaanjagende run ooit in West-Brabant?

Start kaartverkoop: vanaf 14 november.